14 February 2011

February 2011, My Story. . .

ZzZzZzZzZzZzZzZ.......
Sedap gile aku tdo kat dlm kete tadi...
Arhhhhhh ngntuk woo....
p ambi my mum tdi d bt2
so ambi kesempatan lah tdo dlm kete...
penat pla hari nie aku rasa cZ..
hari nie sambutan Maulut Nabi kat SMKEB
best juga sambutan thn nie... 
mcm2 aktiviti yg ada....
huhuhuhu

Errrr....
hariii nie juga lah buat aku nak gila...
aku tnggu bas dari 1.30 smpi jam 3.10
sebiji bas pun x da...
gila p mana suda bas2 bt12 nie...
so aku ambi keputusan call bpa aku...
dia terus ambi aku kat sklh and terus ke bt2 ambi my mum pla
sampai umah nak sambung balik tdo 2...
tpi....
aku terlihat pla aku punya laptop terus lah on9 nie...
hihihihi....
hari nie btl2 happy juga lah.....

Esok.......
nak join Sandakan SAGA
 lawatan Ke Hospital Sandakan...
hahahaha pa lagi smbar ja lah join terus nie yg aku tnggu
and yg aku nak kan...
bkn apa best apa lawatan ke WAT Kanak2...
hihihihihi
i'm so Happy 2 day....


i hoop.....
Dgn hari2 yang lain aku dapat menikmati kegembiraan seperti hari ini lagi...
(^ _ ^')

No comments:

Post a Comment